torsdag 28. februar 2013




Jeg liker TURKIS...
både den lyse duse og den litt freshere.
Turkis er faktisk en av mine favorittfarger... Små dæsj i interiøret - så fresht!
Har flere stoler som er malt i lys turkis og er så fornøyd med fargen, - skikkelig lekker.
(Den har et bitte lite snev av grønt i seg = Den gammeldagse turkisgrønnefargen, du vet!)









Kubbelysene minner meg om tykk is om våren, litt grønnskjær i isen...
Blomstervasene er fra Kremmerhuset.




Her blåser det friskt i dag, ikke bare på toppene, men over alt... He he. 
Ett øyeblikk er det sol og blå himmel, to minutter senere er det kaosregn og grått...
Men jeg fyrer med ved og koser meg med en god kopp kaffe.




Fineste torsdag til dere alle!


 



4 kommentarer:

  1. Turkis er en av mine favoritter også.
    Stolen ble superflott.
    Har du fargekoden?
    Ønsker deg en strålende siste vinterdag :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Het enig....turkis er så nydelig farge.

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg :) Jeg drar bare inn mer og mer farger i interiøret for tiden. I desember feiret vi nesten heeelt hvit jul - nå er ikke vårt lille hi til å kjenne igjen :)

    Nydelige turkise skatter du har!!

    Kos deg videre!
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Kul att du vill vara med i tävlingen!
    Jag håller tummarna.
    Kram Gerda

    SvarSlett