tirsdag 5. februar 2013







På tide med litt egenreklame for mine håndlagde/hånddekorerte engler og dronninger.

Disse sklir jo inn nær sagt over alt.
Liker du best fargeklatten som umiddelbart tar og fanger ditt blikk i et ellers 
gjennomført minimalistisk hjem 
eller kan hende den anonyme/helt nøytrale med litt slitt antikk-look???


 Alle kan stå fremme og brukes året rundt (- altså ingen julepynt!)
De fleste har plass til lys, enten kronelys eller telys.
 Vil du se mer, gå til min lille "bloggbutikk" (på siden øverst til høyre.)
;-) 



Og om interessert, 
ta kontakt med meg via kommentarfeltet eller send en mail;
 toveryei@gmail.com
Jeg pakker og sender med Posten!



Fin dag til dere alle 
- og hjertelig takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen!!!'
Dere er fantastisk!


4 kommentarer:

  1. Du er kjempeflink ! De er helt skjønne !!! God tirsdag til deg !

    SvarSlett
  2. Nå kan du titte innpå bloggen min :)) Linken ligger på siden

    Klem Bente ♥

    SvarSlett
  3. Å JA DI ER BARE FORTRYLLENDE VAKKRE DISSE ENGLENE DINE
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett