fredag 8. februar 2013

Stråler til glede





At appelsiner trives i solen det vet vi jo fra før av,
 men jeg synes det var ekstra trivelig i går da solen i tillegg fant veien til mors gamle bakstetrau 
med epler og appelsiner i på kjøkkenet.
 Lenge leve solens stråler (selv gjennom skitne vinduer...)
!



Det er klarvær og kaldt for tiden; - 16 grader utendørs da jeg sto opp i dag tidlig.
 Men vakkert ute med den lyse blå himmelen.
Vinteren er fin, - men våren er best!
Herlig å se så mye lengre spesielt ettermiddagene er blitt siden solsnu.....
Juhuu, det går rett vei!
*Me like!*




God fredag til deg og velkommen til nye følgere!




4 kommentarer:

  1. Man blir glad av sånne stråler.
    Det er herlig at dagene blir lenger. Jeg er veldig, veldig klar for vår nå!!
    God helg og klem

    SvarSlett
  2. Herlig med sola som skinner sjølv om desse vinduene kunne trengt et vask,huttetu mine bude virkelig vært vaska,hihi men får vente til mildværet kommer:)
    Milla lurte på idag om ikkje våren snart kom:)

    Me reiser 24 februar så er spennende,eg har kun fått positive tilbakemeldinger på at vi reiser ned dit og det gleder meg:)

    Ei kjempefin helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Ja, er det ikke herlig med solstrålene som titter inn, nå blir det vår om ikke alt for lenge! Jeg gleder meg veldig! Så heldig du er som har et så fint trau :o) de er så fine. Ha en strålende helg! klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Ja er det ikke godt når solen kommer inn i stuen. Fine bilder du har tatt. Herlig trau. Her hos meg er vinduene forferdelig skitne. Men det er for kaldt å vaske nå.
    Ha en fortsatt fin helg.

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett