onsdag 4. januar 2012

Jeg ser frem til.....


å dra på Hagesenteret og kjøpe årets første blå små-stemor og plante i sinkpotten


å finne frem vår herlige knall rosa med grønne prikker - termos og sette meg i kjøkkenkroken og bare lytte til fuglesangen


å se de vakre Pelargoniene vokse seg frodig og komme i blomst igjen, spesielt Dronning Ingrid og Mårbacka, som er mine to favoritter ;-)


å se Blåveisene kikke opp fra jorda (- synes det er topp å ha sorten i egen have, for da kan jeg se om dem hver eneste dag, - de er bare skjønne og VELDIG VÅR!)
og 
å nyte en god kopp kaffe fra kose-koppen min, som jeg bare er kjempeglad i. It`s MINE and "One of a kind" - et bruktfunn.
Hjemmestrikkede og tovede ull sitteunderlag i mange lekre farger er supre å ha for å holde stumpen varm en tidlig vårdag/kjølig aften....


Åh, som jeg gleder meg
(for våren er jo helt fantastisk og desidert den årstiden jeg er mest glad i)
men før den tid kommer vil jeg glede meg over alle de små hverdagstingene som er så viktig for å ha et godt liv, og som jeg prøver å ikke ta som en selvfølge, men legge merke til og være takknemlig for!

Har du noe spesielt du gleder deg til?


Ha en fin onsdag,
klem TOVE

1 kommentar:

  1. Så vackra bilder!
    Jag njuter av dom
    ha en fin fortsättning på det nya året!
    Kramar Kathrine

    SvarSlett