mandag 30. januar 2012

God service


Med en gang jeg så denne puta fra Kremmerhuset ble jeg betatt. 
Så nuskete og herlig putemotiv skal man lete lenge etter!
Pris for trekket var kun kr.129,- (+ Innerpute kr 79,-)

Eneste minuset var at den lokale Kremmerhuset-butikken raskt ble utsolgt for disse populære ekorntrekkene. Men betjeningen visste råd allikevel og ringte en av butikkene i Trondheim og fikk lagt av et til meg der (det aller siste i den butikken også!) 
Kjempeservice! Hentet dette da jeg allikevel var en tur i byen nå på lørdag.


 Så nå koser et ekorn seg her i sofaen min på TV-stua... 
- og jeg har fått noe ultrasøtt å hvile øynene på!




Fint, ja? ;-)

Slike små ting gir i hverfall meg stor glede!!!

Ønsker dere alle en riktig riktig  fin mandag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar