mandag 6. juni 2011

Med hodet på stilk


Hva er fellesnevneren for disse fire bildene? De har alle hodet på stilk! *hihi*
Utrolig hvor tynn en stilk kan være og ennå bære store (blomster)hoder. 
Ja, den "plastblomsten" øverst til venstre med trestilk stiller jo i egen klasse da, (*smiler*) 
men jeg synes den er morsom i hagen - og rundt går det også skal jeg hilse og si! Det minste vindpust og den går så det suser.... Og så er den så holdbar. Ikke mange blomster som står seg så godt. *ler*
Her har temperaturen steget beraktelig utover dagen, - det er faktisk deilig og varmt ute nå - og med  
forfriskende småregn nå i ettermiddag/kveldingen (og regn, det har vi jo ikke hatt noe av før, eller....? *ler*) dufter det superfriskt i hagen.

Er været bra der du er eller venter du fortsatt på varmen?

Helt på tampen, - tusen takk til trofaste blogglesere for alle hilsener. Har ikke rukket stikke innom hos dere i det siste og legge igjen noen hilsen, men jeg sender en varm klem til hver eneste en av dere her og nå ;-)) dere er så koselig alle sammen og jeg blir så glad for hilsenene dere legger igjen! Husk det :-))

God kveld til alle sammen ;-))
klemklem fra meg - også med hodet på stilk...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar