onsdag 22. juni 2011

Lev Landlig....


 
Man kan finne mye inspirasjon i interiørmagasiner. Bildet øverst synes jeg er kjempeflott, jeg liker den gamle trehesten og melkespannet (brukt som blomstervase) veldig godt. Så herlig bilde! Fant det i magasinet Lev Landlig som jeg abbonerer på. Et kjempefint blad med masse lesbart stoff; fine repotasjer, lekre bilder og masse som er midt i prikk for oss som liker den landlige stilen i interiør og hage. Det er et blad som bare blir bedre og bedre, synes jeg! 
(NB. jeg er ikke betalt for å si dette, det er en anbefaling helt gratis fra mitt eget hjerte...)


 Glimt fra mitt eget stuevindu, - en knallrød skjønnhet som lyser opp en gråværsdag!

 

 Disse to bildene fant jeg i samme blad som nevnt ovenfor. Skikkelig superromantisk mugge og krus - og brødkurv - fra Green Gate. Oser av sommeridyll.... legg merke til blondekanten øverst på mugge og krus *smiler*
Har ikke noe av dette selv, men søtt er det utvilsomt.

Samler du på Green Gate, og har du noe favorittmønster?

Ha en fin dag alle sammen!
klemklem

1 kommentar:

  1. Så artig at me er like svake for fuglar. Nydelig bilder, og nydelig blogg du viser fram. Så me vil gjerne vere din følgar =)

    SvarSlett