torsdag 15. mars 2012

Tallerk-en-to-tre-stativ ;-)



Endelig - og ikke en dag for tidlig - er tallerkenstativet mitt tatt i bruk. Det er riktignok ikke fylt opp helt ennå, men tallerkener som brukes til daglig er satt på plass.
 Det har med sine tre etasjer plass til riktig mange tallerkener, og stødig er det også. 
Jeg liker spesielt godt at det er sinkfarget.


Ble egentlig ganske trivelig på dette "avlastningsbordet" synes jeg (" Bordet" er egentlig en gammel kiste kjøpt på bruktbutikk for mange år siden og som jeg bruker til oppbevaring av duker!)  
Man tager hva man haver....
 Greit å ha ting man bruker til daglig i nærheten av spisebordet. Praktisk.


Fornøyd jeg!


 Og du, IKKE glem EGG-salget i "Bloggbutikken" min nå!
Ta en titt da vel om du trenger et egg eller to til pynt.
Mye å velge mellom ;-))



4 kommentarer:

  1. Heisann, og tuuusen takk for kommentar!:)
    Måtte redigere litt for jeg nevnte vel kansje ikke at det skulle bli T-lysglass...:)
    - og de kommer sjeldent inn i oppvaskmaskinen:)
    Nydelig tallerkenstativ du har!! Elsker zinkfargen:)
    Ha en superflott kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Så flott det stativet var og så praktisk.

    Ha en fin fredag.

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Åh, jeg ønsker meg også tallerkenstativ, men vet ikke helt hvor jeg skulle ha satt det henn da nesten hele benken er full allerede.
    Må jo også si hvilken stilig radio du har. Kjøpte meg en slik en jeg også for noen uker siden. Er så glad i den!
    Klem

    SvarSlett
  4. synes disse tallerkenstativene er så flotte, jeg ønsker meg koppestativ....har funnet plassen :-)
    la merke til radioen din....har maken!

    klem tone

    SvarSlett