fredag 16. mars 2012

Lett å fikse


Denne vakre, feilfrie hvite stettskålen fikk jeg kjøpt på en loppis for 5,- kr (sannsynligvis fordi den hadde bitte litt brunlig farge på innsiden av skålen. Jeg var spent på om fargen satt fast, men flekkene ble raskt og enkelt fjernet av meg umiddelbart etter hjemkomst ved hjelp av litt lett pussing med stålull. Helt borte vekk! Now: simply perfect! ;-))

Nydelig skål dette, synes jeg. Opakglass heter vel glasstypen den er laget av?! Skålen rommer ganske så mye for den er dyp og så har den et helt nydelig mønster preget i selve glasset på yttersiden. 

Skulle vært gøy å visst når slike ble laget og om den er noe verdt, pris? Antar den er mer verdt enn 5,- kr. iallefall, men skal uansett ikke selge den. Har blomstervaser i samme materiale, - pris på slike? Ganske så mange av dere bloggere som kjenner til disse vasene, tror jeg.



Noen som vet noe om dette og som kan svare meg??? Alltid gøy å lære litt om ting og tang.


Ha en fin lørdag, - det er lørdag om 40 minutter.....
Snart det *-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar