tirsdag 6. mars 2012

Skjerming pågår


Et skjermbrett er kjekt å ha, enten som romdeler eller for å hindre uønsket innsyn utenfra. 
Vårt er gammelt og det eneste jeg har gjort med det er å skifte tøyet i "gluggene", noe som forøvrig ble gjort for en del år siden. Smårutet beige/offwhite bomullstoff er ganske så nøytralt og derfor ser jeg ingen grunn til å bytte det ut.
 Ellers så har jeg - om noen er i behov av ett -  sett fine skjermbrett til salgs hos Kremmerhuset, - og så tror jeg muligens Ellos har!?



Tips til den som er i behov av skjerming 
-  for privatlivets fred
 ;-))



1 kommentar:

  1. Den skjermen var fin! Nå fikk jeg lyst til å pønske ut en idé av ett eller annet slaget, og lage en skjerm til soverommet:-) Har tenkt tanken før også! Takk for kommentar om vitrineskapet mitt. Hvis du sjekker ut det siste blogginnlegget mitt ser du hvordan jeg 'lagde' skapet:-)

    SvarSlett