torsdag 22. mars 2012

Setter alle kluter til....

 
  Dette er ikke en haug med vafler, men grytekluter!
Noen hjemmefra, de fleste fra diverse loppiser langt tilbake i tid.
De ligger der bare i en haug, og blir ikke brukt av meg ;-)
Nesten for fine til å bli skitnet til, synes jeg....
(Ei heller er alle like praktiske)






De er mer det jeg vil kalle grytekluter ala "good old days". 
Forseggjort. Mange timers arbeid; garn, strikkepinner eller heklenål.


Litt annerledes er " grytekluter" anno 2012 
Som for eksempel denne rett under her, som er i silikon
og kjøpt på Kitchn



Hvem tiltaler deg mest, 
- de gamle trofaste sliterne eller denne nymotens saken til å stikke fingrene inni????

God dag til dere alle!


1 kommentar:

  1. Jeg må innrømme at de søte små trofaste sliterne tiltaler meg mest :) De er det sjel i ♥
    Og det var veldig stilig med de på det fatet, en dekorasjon i seg selv :)
    Takk for kommentar inne hos meg, jeg tror at koppene mine må få komme frem fra mørket snart :)
    Ha en flott dag
    Klem Laila

    SvarSlett