torsdag 22. mars 2012

De råeste




 fargekombinasjoner som man bare bli skikkelig glad av - om man ikke er allergisk mot farger 
eller kan hende helt immun mot fargeglede ?
 ;-)

Selv om jeg i det daglige ikke har mye av disse fargene rundt meg,  - i alle fall ikke så sterke farger som ovenfor - så kan jeg ikke motstå å bli litt fasinert av disse lekre "drops"-fargene. 
Retromønster + dristige fargekombinasjoner = sommersymfoni de luxe.
Ikke sant?

Får du en smak av sommer av denne superfreshe puta?
Man trenger litt gladfarger iblant, - iallefall her som regnet nå har øst ned flere dager på rad....
Enjoy!

2 kommentarer:

  1. Den var skikkelig fresh, stilig :) Jeg syns en sånn fargeklatt gjør seg innimellom, og ja det gir meg en smak av sommer :D deilig!
    Ha en fortryllende dag
    Klem Laila

    SvarSlett
  2. Med sola som skin gjennom stoveglaset, og eg som sitt og ser på desse fantastisk flotte fargeklattane, så kan ein ikkje unngå å få smak av sommar!

    Ein flott dag ønskes deg frå nord-vestlandet. =)

    Hilsen Bente

    SvarSlett