torsdag 14. november 2013

Ikke trodd dette nei...





Akkurat i dag er jeg kjempeglad for at jeg ikke skal LESE INN en lytte-kommentar
(om det hadde vært greia her i bloggeland.)
Er så og si målløs etter noen dager med sår hals...
Fryktelig ekkelt å måtte kremte og bare klare hviske om man skal si noe til noen.


Jaja, men da blir det iallefall ikke noe mas på de andre da.
Hihi... - sikkert godt for noe.
Eller? Nei! Ikke meningen vi skal være syke!
Drikker te og kaffe og sper på med litt CuraMed og Repsils innimellom...
Og så jeg som har begynt å ta tran daglig og trodde forkjølelsestider var over og ut...!!! Hm!


Jeg har heldig vis handlet inn diverse remedier til litt førjulspusling... så må vel sette meg med det.
Er bare ikke helt i slaget ;-(



Uansett,
klem og smil fra meg.
(- Luftbåren og garantert fri for smitte.... ;-))




2 kommentarer:

  1. god bedring!
    jeg mistet stemmen i fjor....litt deilig også ;-)
    kos deg med førjulspuslerier :-)

    klem tone

    SvarSlett