onsdag 27. november 2013




"Du store alpakka!" ville rektor Tørdal sagt, og det sier jeg og.. for makan til vindkast!
I dag er både jeg og pusen veldig glad for at vi ikke er uteliggere!
Den ene stormen etter den andre har gått langs kysten og nordover den siste tiden og i går - og ikke minst i dag - la styggværet turen innom oss også.
Det er jo ikke lenge siden ekstremværet Hilde for forbi, og selv om dette ikke kan måle seg med henne er det god nok grunn til å holde seg inne...



Ja ja, skal ikke klage med tak over hodet og varme i ovnen!
Blåser ikke bort uansett.
Her er det kreativitet på programmet i dag... litt småpussel. Diverse papirarbeider...



Ønsker alle en strålende - selv om  den kan hende i tillegg er vindfull - dag!




1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    Du ble vinner av min lille give away!
    Om du sender meg din adresse på mail, så kommer den snart i posten:)
    Min mailadresse finner du på høyre side på bloggen.

    Nydelig kopp du viser her, liker så godt slike kopper:)
    Uvær her også, eller innevær om en vil:)
    Da får en kost seg inne med kreative sprell, ikke ille det:))

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett