mandag 4. november 2013





Hei.

Har bestemt meg for å legge ut noen mixed media malerier
(blandet teknikk; maling, collage, trykk, noen med tekst... etc.) laget av meg for salg gjennom bloggen. Kun ett av hver, og en ypperlig julegaveide...
Under finner du str. og pris. Gjør oppmerksom på at fargene kan avvike litt fra det du ser på din Pc/Mac - det er helt normalt. Beklager og at skarphet/bildekvaliteten ikke ble den aller beste.
Send meg en mail-  toveryei@gmail.com - og oppgi nr på det maleriet du evt. er interessert i, så kontakter jeg deg. Ved kjøp av to eller flere gir jeg litt rabatt....


Porto vil komme i tillegg til prisen for selve bildet.
Men disse bildene er ikke tunge, så de er rimelige å sende pr. post. (Har sendt før...)




 16
- med bitte litte gull ;-)


 17
- med en anelse gull...



 18



19



20
- med litt gull i dekoren...



Felles for disse, nr 16-20 er
str. 20"20 cm

pris kr. 275,- pr. stk



Husk: det finnes kun ett eksemplar av hvert motiv!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar