mandag 4. november 2013

Hei.
Har bestemt meg for å legge ut noen mixed media malerier
(blandet teknikk; maling, collage, trykk, noen med tekst... etc.) laget av meg for salg gjennom bloggen. Kun ett av hver, og en ypperlig julegaveide...
Under finner du str. og pris. Gjør oppmerksom på at fargene kan avvike litt fra det du ser på din Pc/Mac - det er helt normalt. Beklager og at skarphet/bildekvaliteten ikke ble den aller beste.
Send meg en mail-  toveryei@gmail.com - og oppgi nr på det maleriet du evt. er interessert i, så kontakter jeg deg. Ved kjøp av to eller flere gir jeg litt rabatt....

Porto vil komme i tillegg til prisen for selve bildet.
Men disse bildene er ikke tunge, så de er rimelige å sende pr. post. (Har sendt før...)






 21



 22



Felles for nr. 21 og 22:
begge er i str. 10"10 cm


pris kr. 100,- pr. stk



 23



24



Felles for nr. 23 og 24:
 str  15"15 cm
- og et ørlite stenk glitter i dekoren....


pris kr. 195,- pr. stk




FINITO!!!


Litt moro at det ble 24 bilder tilsammen...
Rene adventskalenderen.
 Ikke planlagt!




Jeg liker kalle dem VEGGSMYKKER,
fordi de gjør så utrolig mye ut av seg, selv om de ikke ruver i størrelse.
De kan alle henges rett opp på veggen - de trenger ikke rammes inn!
Det enkle er oftest det aller beste.

Kan hende du finner noe du liker, - hvem vet?
 Om du ønsker prute litt på de allerede lave prisene, så er det lov å prøve seg! Er jo snart jul.
Legg inn bud på mail til meg toveryei@gmail.com - men det må ikke være et skambud da!
Disse er jo laget ett og ett for hånd... og jeg regner med at dere forstår verdien av det.
Men prut gjerne litt... så skal jeg vurdere budet. 
Om man kjøper to eller flere er man iallefall - som tidligere sagt - garantert litt rabatt!

;-))

1 kommentar:

  1. så flotte!
    du er jammen meg flink , og dem blir nok solgt fort :-)

    klem tone

    SvarSlett