mandag 13. mai 2013

Vakre dager....




Hei alle gode bloggvenner


Vært stille fra denne kanten nesten en uke. Beklager.
Travle tider på mange arenaer, må skjønne  ;-)


Men nå er jeg altså tilbake igjen.
I dag skal bed i hagen få en liten overhaling... Er et nydelig vær og det må jo benyttes.
Har kommet løv på trærne og hagemøbler er tatt ut siden sist, så det lover godt for 17. mai.
Håper dere også har noen fine mai-dager!!
 Mai er en spesiell og herlig måned, - det spirer og gror over alt.
 Nyter synet av at det grønnes!


Jeg håper solen (på himmelen) skinner deg,
- men mest av alt håper jeg at du er ved godt mot og at ditt hjerte er glad. Det er et ekte ønske fra meg. Jeg kjenner dere jo ikke... og vet ikke hvordan livene deres er, men mange av dere føler jeg allikevel en tilknytning til på ett eller annet vis. Å f.eks.være nedtrykt/deprimert når andre fryder seg over våren, lyset og varmen som er kommet tilbake, oppleves ekstra tungt, - men om du er i den situasjonen; 
hold motet oppe og vit at gode dager ligger foran! 
Tunge tider går over og det er fremtid og håp! Husk det! 
Og - det er alltid ett eller annet positivt - noe å være takknemlig for - i livet.
Finn det og fokuser på det!




Fin mandag til alle som kikket innom!
Og en ekstra god klem til deg som kan hende har en tung og vanskelig dag i dag...



"Bevar ditt hjerte fremfor alt du bevarer, for livet utgår fra det!"
 (Salomos ordspråk 4,23)



1 kommentar: