torsdag 2. mai 2013

Der er noe med det




Stygg, pent eller som noen sier styggpent?
Dette stettfatet med bølgekant kjøpte jeg en gang på et loppemarked.
Det er tofarget;
rødorange-orangegult.



Har ikke bestemt meg om jeg synes det er pent eller stygt.
 Noen favoritt er det ikke,
 men jeg har ikke hjerte til å kaste det ut av huset heller.
For det er noe med det.
Noe ubestemmelig.



Stygt eller pent?
Fint til å servere multekrem fra er det iallefall.
 Og nå er jo orange en HOT farge, så da må jeg vel bare begynne å

like det  ;-)
Eller?




 
Har DU noe i skapet du ikke vet sikkert om du liker 
eller ikke liker????





1 kommentar:

  1. Jeg vil ha minst mulig ting og samler ikke på ting jeg ikke liker. Derimot elsker jeg å kaste ting og å rydde opp. Jeg tror nok ikke fatet ditt med stett hadde fått plass i mitt skap.

    Ha en superfin dag, med eller uten ting å samle på.

    SvarSlett