torsdag 16. mai 2013

Dagen før dagen/kvelden før dagen...




DAGEN FØR DAGEN


Må finne på noe godt å servere i morgen, 17. mai, og hodet er lagt i bløtt...
 Har tenkt  på Efferve som kosedrikk og en eller annen dessert med friske bær.
 Bringebær, blåbær og jordbær.
Jummi jum!
Skal spise ute i morgen, så det blir bare kosemat på hjemmebane...
 Har du planen klar?




Her er gradestokken godt over 20-tallet nå, og det er oppholdsvær så det lover godt. 
Siste rest av handling og forberdelser skjer i ettermiddag.



Ha en fin kvelden før dagen - kveld...


Oppst! Ett spørsmål bare, det tar uendelig lang tid nå å laste opp bilder når jeg lager innlegg....
Noen som vet hvorfor, og hva jeg kan gjøre med det? Før er det gått som en vind.
Takknemlig for svar.


Tove



2 kommentarer:

  1. Endelig er det snart 17 mai og den dagen er så fine❤så godt med så fine temp,det håper eg det blir her imorgen for då blir det ekstra kjekkt:)
    Ønsker deg ei flott feiring:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Fristende bilder, kjente jeg fikk lyst
    på kake nå :) Ønsker deg en riktig fin
    17-mai feiring og pinsehelg. Her har
    jeg ligget med vond nakke og migrene så
    morgendagen får jeg ta som det kommer :)
    Kake og mat blir det i alle fall, hihi..
    Vet dessverre ikke hvorfor det tar tid
    å laste opp bilder, det går ikke så fort
    hos meg heller... Klem fra Mette

    SvarSlett