lørdag 18. mai 2013

Hjelp, også jeg grilles






Vi

 N Y T E R

 Trøndersommeren i fulle drag med tett oppunder 30 grader i skyggen (i dag)
Puh!
Har puslet ute i hagen med div. arbeid med bed og krukker på formiddagen, og grillet på ettermiddagen.
Herlig!
Vært en helt fantastisk fin Pinseaften med fortsatt rundt 20 grader nå i kveld kl. 23.
Gledes!



Bildene er fra bildearkivet, men det er temmelig likt bildene ute her nå... Det kvitrer av småfugl, spretter i buskene, grønnes på plener og frukttrærne er begynt å blomstre.
Love it!



Ønsker alle en fortsatt fin 
H O T 
 Pinse.



c",)

3 kommentarer:

  1. Det er så herlig vær eg har lyst til å gå ut å nyte sola no eg sjølv om klokka bare er halv 7,idag blir det frukost ute❤
    Ha ei forsatt flott pinse!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ja, det har vært utrolig varmt nå - så man nesten ikke tror det er sant! Det gjelder å nyte dagene som best man kan! Og ønske seg mange flere i tiden som kommer! Men det er nok lurt å finne seg et sted i skyggen, eller langt vekk fra bjørka, hvis man, som jeg, er allergiker.

    Ønsker deg & dine en flott 2. Pinsedag!

    Klem Catrine :-)

    SvarSlett
  3. Vi har også haft det dejligt varmt i pinsen. Har nydt at være ude det meste af tiden.

    Nu er klokken mange men jeg ønsker dig en god dag i morgen. :)
    Knus Birgitte

    SvarSlett