mandag 6. mai 2013

My new blue shoes...




Mine nye blåveisblå-fargede sko <3

Fantastisk fin farge - og i tillegg nydelig å gå i.







Lekre til dongeri er de også.
Kort fortalt er skikkelig godkjøp på mange vis!




Her nærmer vi oss sluttetappen i "fiks hagen ferdig til våren"
- siste rest av raking og rydding skal utføres nå de aller nærmeste dagene. 
Skal bli SÅ deilig å bli ferdig og bare kunne NYTE hagen (frem til plenklippen starter ;-p)








Nydelig vær ute i dag, så jeg må skynde meg ut igjen til riva, - den venter.
Men er plutselig tilbake!


Ha en fortreffelig dag folkens!





2 kommentarer:

  1. Kjempefine sko i fine farge,alltid kjekkt med nye sko!)ei fin ny veke ønskes deg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for koselig hilsen hos meg!!
    Flotte "blåveissko" har fått deg :) Må finne meg noen lave sko jeg også, joggesko passer liksom ikke til alt..;)

    Angående tusenfryden, så vet jeg ikke hvor mye kulde den tåler. Her har det vært ned i minus 2 og den står like fin :)

    Fortsatt fin uke til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett