lørdag 1. desember 2012

Må bestemme


meg snart....


 
Adventsstjernen i fjor...
 Gammel - og veeeldig vakker. 
Må vel snart bestemme meg for hvilke stjerner som skal opp vinduene i vårt hjem i år.
Har flere typer å velge mellom. Ingen nye.







Disse var et vanlig syn i min barndom/ungdom
og fantes å få kjøpt i messing og kobber. 


Varmt skinn, - spesielt fra den i kobber. 
De ovnfor er i messing.






Denne er også flott. 
Har to av den - kjekt med helt like adventsstjerner i vinduene ;-) 
Helhet.
God gammel årgang på denne også.
Spesiell utforming, ikke sant?



Valgets kvaler.
Hvem liker du best?
Fin lørdagskveld til dere!



5 kommentarer:

  1. Jeg synes den siste var sååå nydelig da:)
    Og kjekt når du har 2 av den også:)
    Fin lørdagskveld til deg:)
    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Jeg liker den siste best. God lørdag kveld !

    SvarSlett
  3. Jeg også den siste. Den første har jeg også men har ikke vært hengt opp de siste 2 årene.

    SvarSlett
  4. Så fin den siste var,trur eg hadde valgt den eg:)
    Ønsker deg ein fin adventsøndag;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. tja..... jeg likte lyset i den første ( jeg har også hatt den typen)...men den andre var så vakker i seg selv :-)
    lykketil med valget!

    ha en fin første søndag i advent :-)

    klem tone

    SvarSlett