fredag 14. desember 2012

Titt inn




Her er noen bilder fra hvitstua....

Begynner å få orden nå, men ennå står ting litt utover og "på vent" både her og der.
 Rot gjør meg litt stresset og utilpass...
så må nok rydde mer etter jul. 



Liker å lage små tablåer... slik som med lysestakene på den gamle kista. Fint å samle ting i grupper.
 Mesteparten her er fra bruktbutikker og loppiser. Kun den sorte engelen er kjøpt ny.
Det hvite skapet er mitt gamle furuskap som jeg har malt i fargen Bomull
og flyttet fra finstuen til den hvite stuen (fargen på veggene her heter Nord).
Liker det mye bedre nå... var lut lei furuen.
Lysekronen skal flyttes midt over bordet, - men fortsatt henge litt på enden av bordet.
Ting tar tid....
Merkelig egentlig. 
For det tar jo ikke lang tid å fikse dette da....



Klem 



3 kommentarer:

  1. Å SÅ KOSELIGT OG FINT
    MÅTTE SE MANGE GANGER
    FINE HELG TIL DEG MIN VENN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Så flott du har det og er enig med den furuen,tenk det er ikje så mange år siden furu og farger på veggene var så fint,hihi hadde ikke klart det idag og eg har okergult bad,hihi men er så dyrt å fikse opp så det får være på is enn så lenge.
    Gleder meg til å sjå meir,ting tar alltid litt tid men godtnår ligger gjort;)

    Ei fin adventshelgtil deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett