tirsdag 18. desember 2012

Flink ja..........



Et gammelt bilde får gjøre nytten i kveld.

Nesten skummelt å tenke på hvor kort tid det er igjen til jul. Blir så lite gjort når formen er så dårlig. 
Men nå er iallefall flere glass med tomatsild (kryddersild) på plass i kjøleskapet og 20 liter krydderøl på flasker i kjelleren.


Har da fått gjort litt tross en elendig helsetilstand.
Må man så må man.

Lurer på hva jeg bare MÅ i morgen.
 Skulle og burde ha bakt litt....


Håper jeg våkner helt frisk i morgen!
 

4 kommentarer:

  1. Hei og god onsdag til deg!
    har fått lånt meg en pc for å kommentere her hos deg idag....tusen tusen takk for det nydelige hjertet du sendte til meg, ble så rørt at du ville gi bort noe så flott til meg!
    du skal vite at jeg setter så utrolig pris på det og det skal få hedersplass i huset :-)
    Jeg har enda ikke fått pc i hus, håper i morgen....klarer ikke vente lenger, må blogge noe, og lese blogger igjen!
    leser at du ikke er i form, tror det er noe alle sliter med nå i disse juledager ( har hatt noen dager selv)...du kommer nok i mål til jul og slapp helt av, så blir du fortere frisk :-)
    hørtes fristende ut det du allerede har laget :-)
    GOD BEDRING og TUSEN TAKK!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk for det fine julekortet . tenkte jeg skulle vise det frem på bloggen senere , ok det ? Jasså du er også i dårlig form ? Jeg også ... det er noe herk. God bedring klem til deg .

    SvarSlett
  3. 5 dager igjen og det går fort ja:)
    God bedring til deg!
    Klem Janne

    SvarSlett