torsdag 6. desember 2012

Juleverksted og rot




Julerosen må være en av de vakreste potteplantene på denne tiden av året. 
Bildene over er fra i fjor. 
Tror sannelig jeg må få tak i en slik yndling i år også.




Men nå må jeg rydde opp etter juleverkstedet i går kveld... Spisestuebordet er FULLT av remedier! 
Kan ikke ha det slik!
Lagde forresten noen riktig flotte lyslykter i går kveld, men glemte naturligvis ta bilde av det fine damene laget før de dro hver til sitt. Sånn er det når man er organisator, veileder og vert! 
Blir litt mye noen ganger ;-) Hi hi.....



 Er det kaldt hos deg for tiden?
 Her var det 14-15 speik i dag, brrrrrr.
Kaldt ja!
( Ligger jo ved sjøen og med trekk derfra blir det mye kaldere en det gradestokken sier.... Måtte tilføye det i tilfelle dere i innlandet synes vi syter og klager når mindre enn  20 minus ;-) Har jo vokst opp i Nord-Østerdal og har opplevd - 43! så jeg vet det kan bli mye kaldere enn dette....)


Ønsker alle en fin dag! 



 

2 kommentarer:

  1. Nydeligeste blomsten:)godt du presiserer det med kuldegrader,hihi for her blir det veldig fuktig luft og det blir kaldt for deg,lever på kysten så ein får jo inn havtrekken men idag er det bare -2 her så ikkje så ille:)
    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. jeg har sett denne vakringen på rema her, men vet ikke hvordan den skal stelles......men når jeg så den hos deg, så skal jeg kjøpe med en og prøve :-)

    klem tone

    SvarSlett