fredag 21. desember 2012

Superheldig - og gavedryss....


 
Hei.

På tide å vise dere gevinster jeg har vunnet og gaver jeg har fått tilsendt den siste tiden. 
I dag ankom denne pakken, - og det i rekordfart! 
Fra Danmark og Birgitte i Frøken Anker - http://froken-ankerdk.blogspot.com/  - fikk jeg denne gamle og meget sjarmerende kammerlysestaken. 
Denne har sikkert vært til stort hjelp mang en gang og lyst opp tilværelsen for kan hende mange mennesker under mørke kvelder og netter. 
Tusen takk, Birgitte, - også for det søte juletreet fra Ib laursen som var lagt ved!!!

;-)



 
 Fra Monica med bloggen http://tantemonica.blogspot.no/ fikk jeg denne fine retro-mugga fra Figgjo. 
Flott ja! 
Den har jeg helt spesielle planer med... men hva det er kan jeg ikke røpe her. 
Men det er noe hyggelig!
Tusen takk, Monica! 
Turen opp til Trøndelag hadde gått superfint for den var heldigvis helt hel....


;-)







 Og sist, men ikke minst, - fra Sissel med bloggen lillehottentott.blogspot.com
kom denne nusselige glassfuglen fra Holmegaard.
Den har allerede funnet sin plass i et av kjøkkenvinduene.
 En fugl må så klart få se ut!
 Den er bare så nydelig.
Tusen takk til deg også for en vakker gave!


;-)




Jeg anbefaler dere alle å kikke innom disse bloggene...
koselige blogger og flotte bloggere er de alle sammen!
Med andre ord:
 de er vel verdt et besøk!

Benytter med det samme anledningen til å ønske disse tre gavmilde bloggvennene en  

Riktig god jul!!!

Klem Tove



3 kommentarer:

  1. Så utrulig gøy å vinne og så flotte premier:)eg har vunnet i heile ) giveawayer de siste 14 dagene så mista tilslutt litt oversikten,men har iallefall huska å takke etterkvart:)
    Knallgøy å vinne!
    Skal jammen titte innom deres blogger:)
    God klem fra lillian

    SvarSlett
  2. Sikke en gaveregn. Det er virkeligt blevet jul.

    Du og din familie ønskes også en glædelig jul og et godt nytår.

    Birgitte

    SvarSlett
  3. heldige deg, men vel fortjent :-)
    nydelige gaver som har kommet til deg... jeg har også vært heldig ;-)

    ønsker deg en fin jul og skal fortsette å følge denne bloggen jeg har blitt så glad i :-)

    klem tone

    SvarSlett