onsdag 5. juni 2013

Reparert - og all well!


Fargeglede. Dette maleriet er en skikkelig energi-innsprøytning... 
(Til salgs om noen er interessert...)




Heisan,

 - hvordan er din dag i dag? 


Min er i utgangspunktet sånn passe.
Jeg venter på at varmen og solen skal komme tilbake, - gårdagen var skikkelig kjølig her hos oss 
pga. sur vind. Har tenkt å slå ferdig plenen i dag, - og unngå alt av trestubber når jeg gjør det , >)
- så det hadde vært deilig med litt varme.


Vet du, under over alle under, sjefen på Felleskjøpet kontaktet oss før helgen og sa de hadde fått fikset gressklipperen jeg klarte totalhavarere. (Den ristet noe hemningsløst. Var helt umulig å kjøre med den.)
De hadde for første gang fått til å fikse den slags skade på en klipper.
Jeg ble bare SÅÅÅÅ glad. Sparer nesten 6000 kr på det når vi nå slipper kjøpe ny!
Jeg kaller det dobbel velsignelse! Blessed!
Juhuuu!


Det er virkelig noe å glede seg over! Noe å være takknemlig for.
Så får det bare være at solen enn så lenge ikke skinner på meg når jeg snart durer rundt
 med klipperen......

Den kommer nok snart!







Ønsker deg en fin dag!!!

 Skal vi bestemme oss for å gjøre dagen fin,  - uansett omstendigheter!?
Vi har jo nøklene til det. Vi kan velge fokusere på det som er bra! 
Velge glede oss over de små, men POSITIVE tingene i hverdagen! 
Jeg vil iallefall det....



;-D


1 kommentar:

  1. Flotte bilder.
    Så bra at gressklipperen kunne fikses, ikke alltid man er så heldig.

    Klem

    SvarSlett