torsdag 6. juni 2013




Nellik
 Nel lik
Ja, jeg liker Nellik!



Bildene ble tatt litt sent i går kveld så de er ikke av særlig god kvalitet,
 men Nellikene er fine for det!
Jeg er så glad i disse "finingene".





(Den morsomme trådviften har jeg tenkt å la noen klatreplanter klatre oppover.
Har bare ikke bestemt meg for hva; eføy eller erteblomster kan hende??)




Ønsker deg en riktig god dag, kjære venn.
 Her skinner solen igjen og det gjør meg glad.
Ble så fint vær i går ettermiddag/kveld, med behagelig temperatur. Koste meg ute i hagen. 
Må benytte seg av de fine kveldene man får.
Liker det, ja!

 
 

2 kommentarer:

  1. så nydelig farger på nelliken :-)
    her regnet det hele formiddagen .....grrrr, jeg som driver og maler utebordet mitt.....så ble det oppheold og SOL....ut, og fikk malt ferdig, men når jeg hadde penselen i hånden, gikk jeg løs på noe annet også....vil ha litt mer hvit på det røde huset mitt :-)

    håper på en fin og solrik helg....for oss alle :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. HEI PÅ DEG
    NYDELIE BILDER
    LIKTE SÅ GODT DEN STOLEN DIN
    ØNSKER SØTE DEG EIN FLOTT FREDAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett