fredag 7. juni 2013

Helgestart og jeg inntar horisontalen




Laaaaaaaang arbeidsdag i vår tidliger potetåker (de senere årene villniss-åker) er et tilbakelagt kapittel. Ble skikkelig sliten av å klippe ned bringebærkjerr, rive opp Skvallerkål, Fagerfredløs og Brennesle.
Nå skal dette ut av åkeren en gang for alle, og plen skal erstatte "elendet". 
(Så da blir det med tid og stunder enda mer plen å slå. Som om vi ikke har nok fra før av... Hi hi...)
Ble en deilig strekk-ut på Cabbanaen da jeg var ferdig, - og endelig litt hvile for slitne fingre. 
Merkes godt det når man river og sliter i ugress, samt raker, flere timer i strekk.


 Ja ja.... sånn går no dagan her "på bruket".



Fin helgestart til dere alle ;-))




4 kommentarer:

  1. Wow for en jobb du har gjort i dag, jeg har plantet noen sommerblomster i kveld og er mer enn fornøyd med jobben, det blir jo ingenting sammenlignet :o) Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Hagearbeid kan være slitsomt men god trim og frisk luft er topp men merker sjølv at skal eg ha Hagen fin så krever det tid.
    Godt å slappe litt av og:)
    God helg til gode deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. det må jeg si.....det fortjener en strekk og hvile etter den "dritt" jobben, men sikker så fint det blir :-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Så deilig når alt er ferdig da....da kan hagen og plenen nytes og strev og tretthet glemt.

    SvarSlett