mandag 10. juni 2013

Etterlysning - kan DU hjelpe?



 (Arkivbilde fra Svingen Keramikk på Inderøya, detalj fra deres nyyydelige hage..)



 (Arkivbilde, vår hage)



Venter på at solen skal komme tilbake til trivelige Trøndelag ;-)
Og pleier min forkjølelse i dag. 
Ble bløt og kald under regnbygene som kom sist uke da jeg jobbet iherdig i hagen... og det resulterte i en skikkelig forkjølelse og dårlig nattesøvn pga det. Isj og æsj!


Skulle tatt bedre vare på meg selv. Men slik kan det bli når man er over-IVRIG og bare VIL gjøre ferdig ting man holder på med uansett vær og vind.....




(Arkivbilde fra Svingen Keramikk)



Så en etterlysning:

Skulle MEGET GJERNE  fått tak i slike oljelamper (som ovenfor) til hagen vår.
Er det noen som vet om HVOR slike er til salgs? 
Vær så snill å tipse meg.
Disse vet jeg er gått ut av produksjon, men det kan jo være noen har dem på lager eller noe tilsvarende!?
De er rustne i looken og ser nesten ut som små UFO-er....

Jeg håper noen kan hjelpe med dette for jeg er kjempeinteressert!



;-)


Ha en riktig god ukestart. 
Jeg håper jeg snart er i form igjen...
 klem klem TOVE



1 kommentar:

  1. Må bare ønske deg god bedring og håper sola kommer igjen og varmer deg❤
    Håper du får tak i det du etterlyser:)

    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett