lørdag 11. august 2012

Råkul



Jeg *liker* radioen vår, 
- en lekker sak både utseende- og lydmessig.
Råkul, litt retro stil!





 Koselig å høre på radio. 
Masse bra musikkprogram!


Lørdag er POPQUIZ - dag her i huset og da er vi "koblet på" (Nrk 1)
Lytter - og konkurerer!
Lytter - og tester våre kunnskaper!
Lytter - og er med på leken!
Lytter - og lærer!


Alltid like moro!
Hurra for Finn Bjelke og dette programmet som får en 6-er på terningen her i huset. 

Far i huset er nemlig en racer på bl.a. 60- og 70-tallet og elsker både å delta på luften og ved radioen.
Han bare MÅ ha med seg dette programmet! 
Hver eneste lørdag.
Så da så.....



En liten musikalsk hilsen til deg som kikker innom bloggen min i dag;

The Beatles: 
"While my guitar gently weeps"





Er du musikkinteressert?
Hva liker du best lytte til?
Moro å høre for meg.



Ha en strålende dag, alle kjære bloggvenner!



2 kommentarer:

  1. Å så kos, tror jammen jeg må ha meg en liten søt retro radio :))Koselig å ha slikt i bakgrunnen so surrer og går :))

    Flott dag til deg :)

    Benteklem

    SvarSlett
  2. Heisann, gratulerer som bestemor :) Jeg kjøpte Karusellen som spiller musikk på Sverresborg museum i Trondheim. Det står ikke noe merke på den som jeg vet, men kanskje Sprell kan ha noe lignende?

    SvarSlett