mandag 13. august 2012

Gammel eller lureri?




På et serveringssted i Åre; Åre Bageri (Sverige) står denne sjarmerende "sjenken"
med en herlig fargeblanding på dørene.
 Den ser unektelig slitt og gammel ut, men man kan jo lett bli lurt av kopier.
Kunne jo ha dristet meg til å åpnet dørene og lurkikket inni, - hadde kan hende visst sikkert da - men det gjorde jeg altså ikke. Men JEG TROR den er gammel.
Kul dørlukker, ikke sant?



Jeg liker fargesammensetningen
blått - turkist - lys grønt - hvitt og brunt






En riktig så herlig sak, spør du meg.
 Kunne godt hatt en slik en hjemme jeg ;-)
Ikke vært noe problem det!




Her skinner solen i dag også.... LOVE IT!
Godeste mandag til deg ;-)




3 kommentarer:

  1. Den fikk hjerte mitt til å banke iallefall :) Håper du har det bra :) Stoooor klem

    SvarSlett
  2. Super stilig!
    En slik skulle man ha hatt!
    I dag har jeg hatt første dag på jobb etter sommerferien. Herlig å være tilbake! I dag skinner sola i Kristiansand.
    Ha en herlig kveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Så herlige den var,kjempeflott møbel:)det var så herlig farge sammensetning på den og:)
    Ønsker deg ei flott ny veke!
    Klemklem

    SvarSlett