søndag 5. august 2012

Generøsitet og fellesskap



KRISTUS-IKONET

har jeg vist bilde av en gang tidligere, men det er så vakkert at det tåler å bli vist på nytt.
 Jeg fikk det i gave i fjor sommer av en bokhandelinnehaver på Kreta jeg ble venn med.
Et helt fantastisk hyggelig og varmt menneske vi også i år tilbrakte en helaften med. Denne gang med storfamilie og nære venner av henne i tillegg. Fantastisk moro!

Noen mennesker tar hjertet ditt med storm og med det samme, hun er en av dem.....
Generøs og genuint interessert i at mennesker rundt henne skal trives.
;-))





Bildet ble tatt under middagen på uterestauranten hvor vi satt (nesten helt nede i strandkanten) akkurat i det sola gikk ned...
Vakkert ja?



Langt måltid, masse mat og drikke og hyggelig prat både på gresk og engelsk...
Noe som ble sagt var forståelig nok "helt gresk" for oss. Hi hi...
Mange klemmer, masse smil, liv og latter - og timene bare fløy av gårde! Ja, du vet hvordan det er i godt selskap!?






Så koselig å kikke på feriebildene igjen nå. Minnes. Mimre litt....
Det er nesten så man KJENNER HETEN gjennom bildene.
Kunne gjerne tenkt meg litt mer Kreta-lignende temperaturer her hjemme også!
Flere enn meg????

Her regner det igjen idag, men jeg klager ikke. Har tak over hodet og en god kopp kaffe venter!



 God søndag til alle mine besøkende!
Setter kjempestor pris på dere - gjem det i hjertet! - og hilsenene dere legger igjen ;-))


klem TOVE


4 kommentarer:

  1. Hej Tove
    ja det är kul att ha bilder kvar..så man kan känna det fina igen :)
    å missa nu inte......

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter.....
    Mängder med fina bloggar
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  2. Jeg elsker Kristus ikoner ... de er så nydelige. Ja Hellas er deilig... Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig ikon.
    Kjenner jeg lengter til kreta når jeg ser bildene dine :)
    Ha en fin kommende uke

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei:-) Så trivelig at du også besøker bloggen min. For noen fine feriebilder....deilig med slike minner:-) Ja, jeg nyter ferien min men så blir det også godt å komme tilbake på jobb, for der trives jeg jo så godt:-) Men først skal jeg bare kose meg og slappe av enda ei uke til! Ønsker deg ei fin ny uke! Hilsen Anne lise

    SvarSlett