onsdag 7. desember 2011

Hvor blir dagene av?

 

I dag skriver vi 7. desember, - hvor blir egentlig dagene av? Tiden flyr! I går kom snøen og nå er det plutselig litt lysere utendørs. Får bare håpe den blit liggende nå da....

Disse sjarmerende bildene er naturligvis fra boken ....Sjarmerende Jul
Søte gamle (medisin?)flasker enkelt pyntet med nostalgiske bilder og et bånd blir de flotteste lysestaker. Og en lekker julestrømpe sydd av gamle broderier henger klar på veggen, klar til oppbevaring av barnas "morgengave" (ventegave) grytidlig juleaftens morgen....

Hos oss var ventegaven ofte en koselig julevideo, eske med lego/duplo eller et julehefte, kan jeg erindre. Alltid populært med noe som fikk ventetiden til å gå litt fortere....

God onsdag til dere alle!
Og tusen takk for alle hyggelige hilsener! Dere er rett og slett supre!

1 kommentar:

  1. Hei. Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din, og jeg legger meg til som følger. Masse fint å se her, og jeg liker måten din å skrive på. Du skriver så vakkert;) Ha en fin dag! Klem fra Eli:)

    SvarSlett