onsdag 23. januar 2013

Storfint besøk

(Bildet er hentet fra nettet... husker ikke hvor jeg fant det, dessverre.)



På mandag hadde jeg storfint besøk av en "hel skokk" Dompapper i haven, - åh, så koselig!!!
De fløy mellom noen busker og et bjørketre og koste seg skikkelig med frø som de fant.
 Lenge siden jeg har sett dem her hos oss - og da spesielt en stor flokk med slike røde og brune gledesspredere.....




Ble glad i hjertet jeg!
Mandag ble en ekstra fin dag takket være de små fjærkledte som kom på 
storfint, uanmeldt besøk!

;-))



 

7 kommentarer:

  1. For en glede med så storfint besøk !!
    Jeg har ikke sett dompapp siden jeg var liten..
    svner den
    Ha en fin dag !

    SvarSlett
  2. Dompap er så fine fugler! I fjor var det mange av dem på fuglebrettet her, men har ikke sett noen i år.

    SvarSlett
  3. Å SÅ FLOTTE DI ER
    ER HELDIGE Å HAR DI PÅ BESØK HER OGSÅ
    KOS DEG MED BESØK AV DI HERLIGE SMÅ
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  4. Dompapp er den fineste Norske fuglen :)
    Lenge siden jeg har sett dem her inne hos oss..

    Janne

    SvarSlett
  5. Åj så heldig du er som har hatt besøk av så mange :o) Her har vi bare en og annen hvis vi er heldige. Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg :o) Jeg holder til i Nord-Trøndelag, siden du spurte :o) Ha en herlig ettermiddag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  6. jeg har rundt 50 fugler her hver dag...også dompapper!
    jeg skal være med på fugletellingen i helgen :-)
    dompappen er bare så vakker!

    klem tone

    SvarSlett
  7. Åååå, de er så nydelige. Dompapp har jeg ikke sett på maaange år.

    Ha ei flott helg

    Klem

    SvarSlett