mandag 7. januar 2013

Looking ahead







Stemorsblomsten er en av mine favorittblomster om våren.
Og da mener jeg fra tidlig vår!
Spesielt de småblomstrede som går i blå/lilla/hvite-nyanser har en stor stjerne hos meg.
 Og det må gjerne bugne av dem...
Likeså Påskeliljer og Narsisser.
Love it!
 



Gleder meg til disse søtingene igjen står på trappa og ønsker alle velkommen inn!!!!









Looking ahead...
-  longing for spring!



Det er en glede i det å vente på noe godt, men man må så absolutt huske å
leve i nuet.

;-)


5 kommentarer:

  1. Ja gjett om eg gleder meg til alt det vårlige kommer:)idag før minstemor skulle i barnehagen så kikka vi i ei Sangbok om årstidene og der var det masse vårlige bilder,kjente eg fekk sån lengsel etter vår og 17 mai,godt å ha noko å sjå fram til:)

    Klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  2. Å GLEDER MEG TIL STEMORSBLOMSTENE JEG OGSÅ
    FINE KVELD TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Så sant:)

    Nydelige og vårlige bilder:)

    Ha en flott uke:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  4. nå ble jeg overrasket av å se stemorsblomster så tidlig......jeg gleder meg til dem er i butikkene ..skal kjøpe mange...elsker fargene!

    tidlig påske i år, så da kommer dem og påskeliljer tidlig....Jippppiii!

    klem tone

    SvarSlett
  5. Ja det er sant , viktig å leve i nuet. Mange av bloggerene begynte med jul allerede i august mnd , da synes ikke jeg det blir så spesielt fint når julen endelig kommer. Våren ja den venter jeg på ... lyset , sola , varmen og blomstene . Klem

    SvarSlett