lørdag 5. januar 2013

Kastet ut





Ja, så er jula kastet ut - smokk smokk. 
Det gikk egentlig ganske fort, for det er lite julestæsj her i gården med unntak av juletreet som alltid PYNTES med flid - og glitrer! Juletrær skal glitre litt, spør du meg ;-)

Så er huset ryddig og luftig igjen.
Igrunnen ganske så deilig! Sånn letthetsfølelse, - har du kjent den følelsen?
Noen lysslynger får fortsatt henge og lyse for oss utover vinteren, bl.a. en Happylights Snowballs og noen nydelige "blomster". Er glad i lys.
(Liker egentlig lyslenker året rundt jeg. Noen flere enn meg???)



 Noe(n) begivenheter i året som gikk har en helt spesiell plass i hjertet.
Slik som da jeg ble bestemor - vi ble besteforeldre - for aller første gang.
Hvilken fantastisk gave! Ubeskrivelig!
Intet over, intet ved siden av:
Lillegull!








Vår herlige prinsesse!
Skal bli så spennende og flott å se henne vokse til!




Og med det samme:

 <3-lig VELKOMMEN til alle nye følgere som har lagt seg til den siste tiden og samtidig har lagt megblogglista si! Kjempstas!
 Takk for at dere vil følge meg!!!




3 kommentarer:

  1. SÅ HERLIGT BARNEBARN DU HAR!
    I DAG HAR SØNNEN MIN OG SIV TERMIN
    SÅ JEG GÅR IKKJE LANGT UTEN TLF;)
    NYT SØNDAGEN
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  2. Det er alltid morsomt å pynte til jul, men når kalenderen viser januar er det veldig deilig å rydde det bort!
    Du har en vakker liten tulle! Å være bestemor er fantastisk. Barnebarn bringer en ny dimensjon inn i livet vårt....
    God søndag!

    SvarSlett
  3. vi bruker mye tid på å pynte til jul, men jammen blir vi fort lei ;-)
    jeg koser meg med at det er lite stæsj inne her nå, bortsett fra nye blomster som kommer inn og gjør det vårlig :-)

    For en nydelig prinsesse dere er velsignet med :-)

    klem tone

    SvarSlett