tirsdag 29. januar 2013

Lagret - men på utstilling








På en hylle på arbeidsrommet har jeg samlet litt av hvert; 
et gammelt Kristus-bilde min mann en gang har fått i gave, et Kristus-hode i keramikk (loppis), en vase fra mitt barndomshjem (min mann samler på vaser av samme tyske produsent, og man ser tydelig "familielikheten" i  dem...) og en riktig så elegant, høy vase også den kjøpt på loppis, 
- den med rådyret. (Til Ingeborg... står det inngravert på vasen, eller kanskje det er en urne???? Ingen her som heter det, men den var bare såååå forseggjort og nydelig så jeg klarte ikke går forbi den. Et bestillingsprodukt fra en keramiker, - og kanskje en komfirmasjonsgave til en ung jente?)
;-))











Kjekt med lagerplass et sted der man faktisk ser det man har lagret!
Bak lukkede SKAPdører ser man jo ingenting.










Her er noe av min manns samling.
Vakre vaser, ikke sant? 
Jeg liker spesielt godt de to små "tvillingvasene".
Det er forøvrig lenge siden sist ankomne vase i samlingen ble kjøpt inn. Ikke så ofte man finner akkurat disse på loppis lenger.





God tirsdag til dere!
 ;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar