lørdag 9. juni 2012

Ha-ha og ho-ho


Jaja, det var den dagen det.

Kort oppsummering:
Hastet oss ned til rundt kl. ti i morges for vi skulle jo på loppemarked ;-)
- men tror du det var noe lopper å oppdrive? Nei da, ikke en eneste en.
 Arrangøren kunne fortelle at det hadde kommet inn så lite med lopper og så dårlige lopper at de valgte avlyse det i år. Fornuftig gjort av dem, men litt kjedelig for oss (rettere sagt MEG).

Blomster, husdyr og smaksprøver var det imidlertid en god del av i byen i dag, 
og kaffe og vafler og hornmusikk (konsert) også ;-)


Var også en snartur innom det tidligere nevnte nesten-nabo-garasjesalget.
Ble ikke rare handelen der heller, kun en stor plastdunk til å frakte vann i til hytta fikk bli med hjem.
 (Den var faktisk veldig fin (ubrukt kan hende), - en praktisk/nyttig sak dette da!)

Ingen funn, absolutt ingen skatter, ei heller noe uimotståelig vakkert...
"Penger spart er penger tjent", sa pappa iblant. 
Tjente med andre ord en del i dag jeg da.... ikke dumt det!




Må nesten le litt... for dagen i dag ble jo helt annerledes enn det jeg trodde den skulle bli.
 For jeg, - jeg ble den lykkelig eier av hele  
en plastdunk!
Ha-ha og ho-ho!
Ettermiddagen ble forøvrig avsluttet med grilling... nam-nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar