tirsdag 12. juni 2012

Blokkfullt



Epletreet nederst i hagen er ikke blitt beskjært på mange år og i år er det absolutt HELT smekkfullt av blomster. (Se bildene)
Kan ALDRI minnes å ha sett så enormt til blomstring på frukttrærne som i år.
 Det har vært stappfullt av blomster på epletrær, moreller og plommer.... Helt enormt! 
Et fasinerende syn, spør du meg.
Må si jeg er spent på høsten og avlingen....



Og sånn er blomstene på nært hold. 
Delikat lys rosa i knopp, mer mot hvitt når sprunget ut.

Tenk SÅ mange SÅ utrolig vakre blomster det er bare på det ene treet 
nederst i haven............
Skulle jeg telle dem hadde jeg nok sittet ennå....


*-))

Har du have med frukttrær? Hvilke?

Jeg kunne tenkt meg et pæretre jeg.... for det har vi ikke.
Kan hende jeg skal spandere på meg et i år???? (Som en takk til meg selv for trofast "gartnerjobb" år ut og år inn, vår, sommer og høst. Viktig å belønne seg selv også noen ganger ;-))
 
Ha en FIIIN tirsdag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar