mandag 7. april 2014




Viktig info:

FØLG MEG PÅ INSTAGRAM; under DRONNINGHUSET!
Jeg legger ofte ut bilder/småtterier der!! Så kjekt med Instagram.
Liker du det?




Hei!
Nok en helg er over - vært litt blandet værmessig og ikke de store temperaturene - men gårdagen bød på litt utetid og godt er det. Besøk har det også vært mye av denne helga, så tiden har gått hurtig, - som vanlig! Her er det litt regn i dag så da forsvinner nok det bitte lille som er igjen av snø (på skyggesteder hvor solen ikke så lett slipper til) fort. Gledes.

I dag tenkte jeg ta en sjau i huset... begynne med å rydde og vaske litt til påske. Klarer ikke så mye om gangen for tiden. Herlighet, det blir så fort rot og så har lille prinsessen massevis av leker og  bøker - er såå glad i bøker! - og det blir lett til at det flyter litt selv om hun er flink til å rydde/legge på plass i kassene sine etter lek. Hi hi... Tror jeg må organiseres alt  litt annerledes. 
 Håper bare foten - kneet - er enig i det! 
For min del er det derfor helt greit med litt rufsevær ute i dag.





 Har du noen spennende prosjekter på gang i dag/denne uka eller noe du gleder deg til?
Alltid hyggelig å ha noe å se frem til, ikke sant?
 Vi trenger det!


Men nå, - nå blir det litt mat og kaffe! 
 På meg.

Ønsker alle en super ny-uke-start!




1 kommentar:

  1. Har ikkje insta.. men er sikkert kjekt :-)
    Godt med VÅR!
    Litt rydding må vel til..
    Ha fin veke!

    SvarSlett