tirsdag 29. april 2014





Jeg er av dem som liker plante urter og grønnsaker i krukker, - det sparer meg for masse arbeid med luking og gjør at jeg også kan ha dem lett tilgjengelig.

Tenker kjøpe noen småplanter av Ruccola, Bladpersille og Issalat - favoritter - og i tillegg så litt av disse sortene selv utover sommeren for da kan jeg plukke inn og nyte ferskt fra egen hage - usprøytet -  hele sommeren igjennom og langt ut i høsten.


Kruspersille har jeg allerede kjøpt og den skal ut når været igjen stabiliserer seg litt. Surt og kaldt her for tiden. Huff... Glad jeg har ved og kan fyre i peisovnen...

Sola våres og varmen  "forsvant" nemlig natt til mandag, men finværet kommer nok snart tilbake! Og da vil vi ha sol og godvær her hele sommeren - ja helt til jul!



Nyt dagen alle sammen. Noen av dere har vel fortsatt sol!? Forskjell på folk!
Hi-hi...

:-)

 En påminnelse:

Jeg legger ikke ut innlegg på Bloggen så ofte som før, men er desto oftere inne på Instagram
 med "små snutter".  Jeg legger ofte ut "ferske" bilder der med litt tekst.
Det er så enkelt med Instagram. 
Prøv det! Jeg liker det kjempegodt.

FØLG MEG PÅ INSTAGRAM; der også under DRONNINGHUSET!


Er du der? 
Gi meg "et pip" via Instagram, så finner vi hverandre der også!!!
Klem!




2 kommentarer:

  1. Jeg har også tenkt å så en del urter i år ,det blir moro ! Her er det sol , men litt kjøligere igjen. Fin dag til deg ! Klem

    SvarSlett
  2. så lurt
    da er det ikkje så lett
    for sneglene å forsyne seg heller
    fin dag til deg
    klem Eli:)

    SvarSlett