onsdag 19. februar 2014














Tenkte la de nye besøkende/følgerne på bloggen få se englene og dronningnene jeg lager.
Disse er bilder tatt før, så en del av disse godingene har forlatt redet for lengst.
Men om du  lurer på noe - er interessert i å kjøpe en -  ta kontakt!
Jeg sender!


Her skinner solen igjen i dag og himmelen er klar og blå. 
Herlig!
 Og solen klatrer stadig høyere på himlen
- akkurat det kan jeg godt like, ja!
Ho ho... jeg er en VÅR-jente, må vite...




Ha en super-duper dag alle sammen - og takk for hyggelige hilsener! ;-)
Alltid like trivelig å lese!



klem




2 kommentarer:

  1. Du lager noen nydelige engler.
    Må ønske meg en slik i gave en gang
    (litt for mye penger å bruke på meg selv syns jeg)
    Så da må jeg tipse noen om denne sida di.
    Her snør det :(
    Ha en herlig vårdag :)

    SvarSlett
  2. Liker både englene og dronningene dine!!
    Her har vi også sol i dag, deilig.

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett