onsdag 19. februar 2014





Denne metallkassa er riktig kjekk å ha ved siden av kaffemaskina våres. Oppi den oppbevares kaffekapsler, sukker og andre remedier til kaffe/te  i dertil egnede beholdere. Liker å samle ting.
Mer ryddig slik.  Liker patinaen på kassa svært godt; den duse grønnfargen, teksten, at den ser slitt ut -  og ja, kort sagt alt sammen.
Noen ting faller umiddelbart i smak.
Det gjorde denne.












Et gammelt trau  (hjemmefra) fungerer perfekt som fruktfat...
Liker ting med sjel og historie!




Herlig med solstrålene som treffer appelsinene, ikke sant?
 Nesten så jeg får påskestemning.







4 kommentarer:

  1. Englene dine er superfine, men jeg må nok spare litt før jeg kan kjøpe en sånn.
    Jeg har imidlertid lyst til å kjøpe det bildet som det står Love på av deg.
    Håper det ikke er solgt enda. Min mailadresse er bekkskog@gmail.com
    Du kan sende meg kontonr ditt og hva jeg skal betale for bildet og porto, så overfører
    jeg pengene til deg i morgen.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  2. Så fint!
    Herleg med sola som plutselig skin på nye plassar :-)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Det er så fint å bruke ting på en ny måte, og kasser og trau er så fine å samle krydder, te/kaffe eller andre ting i!

    Ønsker deg en fin vinterdag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  4. Å SÅ TØFF
    JA SOLSTRÅLER NÅ
    LYSER VIRKELIG OPP NÅ
    FINE DAG TIL SØTE DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett