fredag 14. februar 2014






Jeg er ikke råbegeistret for GreenGate,
og er heller ingen stor samler av det, spesielt ikke av sommerseriene.
(Selv om jeg synes GG-porselenet er av meget god kvalitet så blir disse litt vel søt i mange sammenhenger for meg.... Og så er prisen i tillegg relativt høy på GG, synes jeg.)
Må allikevel innrømme at de har noen blomsterutgaver jeg har plukket litt fra,
slik som disse svært så yndige skålene og krusene du ser ovenfor.



Jeg har faktisk akkurat nok blandet mix av GG-blomsterservise til å servere en venninne eller to en god kopp caffe latte og litt iskrem utendørs når varmen og solen kommer for fullt.
Trenger ikke  kjempemasse av disse superromantiske mønstrene jeg,
 men bitte litt er trivelig å ha.
Blir litt for feminimt for min mann, ! , så det blir nok de forut nevnte venninnene mine som får nyte deilig kaffe fra disse søtnosene til krus også til sommeren.
Heldigvis har GG ( og jeg!) mer nøytrale serier også; serier som passer til begge kjønn så det blir av og til kaffekos selv på husbonden i et GG-krus...









I dag er det altså Valentinesday!
Nok en innført, adoptert tradisjon... Jaja, er jo koselig med oppmerksomhet da. Men enda bedre med litt gode ord kjærlig omsorg daglig.

Uansett, ha en fin dag alle sammen!
Passet godt med litt blomster og romantikk- bilder på en sådan dag, ikke sant? !
 ;-) 
"Og alle hjerter gleder seg..."

Tuddeluuu!






4 kommentarer:

  1. Vi har nok samme type mann. For min mann ville heller ikke drukket kaffe av disse koppene.
    Men kommer jeg med en gammel kopp med oldemorsroser eller lignende så drikker han gjerne kaffen av den. Nostalgisk er han iallefall. Hi hi.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  2. Koselig å titte innom deg :)

    Ønsker deg en fin helg

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  3. Jeg er nok av samme oppfatning som deg ang GG men det har sneket seg inn et par tekopper og et to krus i et ikke så alt for romantisk mønster.

    SvarSlett
  4. GG har jeg ingenting av. Jeg har kvite, billige IKEA kopper. Eller kopper jeg har fått i gave av ungene. Ikke det at jeg ikke synes de har mye fint, men det er så mye annet å bruke pengene på :)

    Liker koppene dine, men min mann hadde nok også synes at de var vel feminine. Men, drikke av dem hadde han nok gjort likevel :)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett