onsdag 10. april 2013





Solen skinner fra skyfri himmel, 
en god kopp kaffe er drukket i selskap med
Joyce Meyer som er på God tv hver morgen kl. 09.00(Jeg elsker hennes undervisning! For ei dame!)
  - og snart skal jeg gå på arbeidsrommet og male! 
Håper inderlig jeg kommer i mål med det jeg holder på med i dag.
Senere i dag skal jeg trene,
- jeg må prioritere det selv om lysten ikke alltid (les: i dag) er påtrengende stor....



 Hmmm...
 Ser ut til å bli en bra dag dette. Jeg velger at den skal bli bra!
Kanskje dukker Blåveisen frem i dag!? Venter på den, og hver dag er en dag nærmere den vakre åpenbaringen i de fineste blåfarger.....







Ønsker alle en fantastisk flott vårdag!
Finn noe å glede deg over du og!
 Det hjelper på humøret og gjør dagen så mye bedre!



3 kommentarer:

  1. Så herlig når sola skinner og ein kan finne ein god og lun krok å sitte i:)
    Det er alltid godt etterpå ei treningsøkt:)
    Ein flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Å DEILIGT NÅ
    MED FUGLEKVITTER
    SOL OG MASSE SOM SPIRER
    NYT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Hei :)

    Ja Joyce M er en flott dame med masse godt å dele!
    Godt med slike dager som du beskriver her :)

    Ha en velsignet god uke :) klem

    SvarSlett