tirsdag 16. april 2013

Hetebølger eller bare hett?


I går ettermiddag var det "kokvarmt" i kjøkkenkroken,
- en smak av sommer...!




I går smalt våren til med et skikkelig pang her hos oss. 
Klokken 18.30 i går ettermiddag var det hele 16 plussgrader i skyggen. Herlig!

Begivenheten ble "feiret" med hard beskjæring (motorsag er tingen!) av en rekke forvokste gamle epletrær som fungerer som skjerming mot en nabo og nå ser ut som om de er skamklippet/ala ribbede høner.  Ikke estetisk pent akkurat nå, men blir sikkert fint etter hvert...
I dag har jeg samlet sammen i hauger og bært til midlertidig lagringssted alt av kvist - og det var ikke rent lite. De riktig tykke, store grenene er og blitt slept og samlet ett sted i påvente av at min kjære skal ta seg av dem... Det er hans jobb. 
Alt dette kvistramlet må kjøres bort på søppelplassen hvor de tar imot haveavfall , - det blir iallefall to om ikke tre store tilhengerlass!


 Puh, - skal hilse og si jeg ble varm ja!
Så ut som en kokt hummer i fjeset da jeg var ferdig. Hadde egentlig tenkt å trene i dag, men to -to og en halv time med bøy, tøy og tung bæring er vel styrketrening nok for i dag.
Eller?


Søteste Sheeba-pusen sprang rundt meg ute mens jeg jobbet. 
Alltid hyggelig med selskap av en trofast, god "venn" !






Hva gjør du i dag?
klem klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar