onsdag 7. november 2012

Lek med farger


Jeg har kost meg med pensel og palett,
og her ser dere resultatet av lek med gladfarger på lerretet!
Time på time..
Mixed media malerier tar tid å lage;
- maling, trykking, en dæsj tekst, litt decopage, maling igjen....
Men gjett om jeg har kost meg da?





















SOLGT!






SOLGT!











SOLGT! 



Finner du noe du ønsker å se mer på, gå på min bloggshop (øverst til høyre).
Der ligger samtlige bilder, masse informasjon om maleriene, priser mm. 
(Prisene er langt fra avskrekkende, tro du meg...) 
Og er det noe du lurer på, ta kontakt. 
Legg bare igjen en kommentar, så kontakter jeg deg ganske så snart!
Det er jo snart jul, og kanskje et maleri kunne passe som gave til en kjær venninne/slektning 
- eller kan hende som en oppmuntring til deg selv?
 Simply because YOU deserve it!


Gladhilsen
*Tove*

3 kommentarer:

  1. PS: sjå innom mi side. Du har fått I ♥ your blog award.
    Sjølvsagt heilt frivillig om du tek imot og vil gi den vidare :-)

    SvarSlett
  2. Herlighet så flotte bilder du har laget!! Du er flink!!

    Ha en fin ettermiddag/kveld og tusen takk for dine alltid så gode ord hos meg!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett