onsdag 14. november 2012

Full fart og godt nytt



 
 (gamle bilder)



Hei.

Travelt i Dronninghuset for tiden. 
De siste dagene har gått med til maling av vitrineskap (tar masse tid, - prikkelarbeid de luxe!) og til ommøblering og rydding i div. skap på stue/kjøkken. De er rett og slett blitt tømt. 
Har heldigvis god hjelp av en venninne. Gull verdt. Masse humor og en god posjon slit (- for tunge møbler er ikke lette!) må til og timene bare flyr av gårde.

Akkurat nå roer jeg ned i sofaen med et par knekkebrød og te ... restituerer! Kremt!
Deilig!


Har også fått tak i den etterlengtede koppholderen! JUHUUU!!!
Takk til alle gode bloggvenner for utallige oppmuntringer og tips underveis. Kjempegøy og rørende å se hvor mange som engasjerte seg på mine vegne!
Var forøvrig kjempeheldig og nå er nøyaktig samme stativ (håper og tror jeg) på vei til meg med Posten.
Gjett om jeg gleder meg!? Skal bli sendt en hilsen til hjelperen som kom med løsningen! Såklart!



Dere skal og få se noen bilder når ommøbleringen er over og huset er mer presentabelt. 
For tiden er det fri flyt over alt. Fullt fullt fullt. Trøster meg med at det er en overgang.
Må benytte anledningen til å rydde unna noe nå - få ting jeg ikke trenger/bruker over i esker og deretter ned i kjelleren. Evt levere noe. Godt å få inn litt luft i skapene..


 
Lover besøke dere når jeg får litt mer overskudd og tid....
Men nå - relax.
;-))

5 kommentarer:

  1. så flott at du fikk tak i :-)
    nå er jeg spent på alt du skal vise oss :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Så bra at du får dine ynskjer oppfylt ;-)

    SvarSlett
  3. Hej Tove
    Dejlige billeder, du viser.

    Tusind tak for de gode råd. Du er helt klart med i konkurrencen :o)

    Hav en dejlig dag
    Birgitte

    SvarSlett
  4. Virker spennende :)

    Ha en fin dag. Og kom gjerne innm meg for en fin-fin GIVEAWAY :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  5. Så flink du er! Kan du komme hit og rydde litt i samme slengen :)
    Koppeholder/ adventskalender ser smart og lekker ut!
    Nå har jeg lagt ut en liten gi-bort på bloggen min. Velkommen til å bli med :)

    SvarSlett