mandag 5. november 2012

Knallstart



Hello best friends!


 Ikke noe mandag morra blues hos meg i dag. Heldigvis. Dager kan jo være så forskjellige. Av og til må man liksom bare velge, bestemme seg for ikke å være styrt av følelser eller omstendigheter. Og det funker!  
 Men her - i dag:
Lav sol fra blå himmel, 
rim på bakken.
En tur innom alle dere herlige damers inspirerende blogger for en oppdatering på helgen,
- og en god kopp rykende varm kaffe i koppen.
Knallstart på uken!




Planer for dagen? Tja... litt av hvert!
Mulig en venninne stikker innom.
Noe kreativt blir det også så definitivt. 
Og så skal jeg trene litt. Har faktisk begynt på et treningsstudio for et par måneder siden.
 Legger listen lavt så et par ganger pr. uke er det jeg har satt som mål, og det får jeg til!
Godt å programfeste" å røre "seg litt.





Og ja, - det ble grønnmose med hjem i går. Skogsturen var med andre ord vellykket!
Håper jeg får laget noe fint nå da med denne mosen....

Fineste glade mandag til deg!

"Snakkes"!



3 kommentarer:

  1. Å FOR ET HERLIGT KORT:)
    JA MENDAG OG NY UKE:)
    JEG HÅPER JEG FÅR SNKET LITT UTE I DAG:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Koselig mandags innlegg . Jeg vurderer også åbegynne å trene .God mandag !

    SvarSlett
  3. tror jeg også skal prøve å plukke litt mose nå, når snøen er borte igjen og det er varmegrader :-)

    klem tone

    SvarSlett